- Lær hvordan kryoterapi fungerer, og det grundlæggende ligesom hvad der er et kryokammer?
- Søg efter producenter af kryoterapiudstyr
- Find ud af om fordele og ulemper mellem forskellige systemer, der i øjeblikket er tilgængelige i kryoterapikamre til salg & Navigering mellem kryoterapikamre.
- Undersøg det lokale kryoterapimarked. (Konkurrentvækst over tid, hvilken kryoterapimaskine har din konkurrence installeret, konkurrenter markedsfører aktivitet)
- Træk din egen potentielle klientbase og opsøgende i det lokale område (inklusive kunder og klienter fra enhver af dine tidligere etablerede virksomheder).
- Lær om sikkerhedskravene til håndtering og betjening af maskiner, der bruger flydende nitrogen.
- Definer dine præferencer, og start din søgning for at vælge den bedste kryoterapimaskine
- Diskuter dine planer med flere cryosauna-producenter for at finde den bedst egnede til dig. Bed om fordele og / eller begrænsninger, som enheden måtte have.
- Overvej dine økonomiske muligheder fra leje af kryoterapi, husleje af kryoterapi til brugt kryoterapiudstyr
- Angiv dine mål og din fremtidige forretningsmodel for kryoterapi
- Find det bedst egnede sted til dine behov og forventninger, hvor efterspørgslen er stor efter kryogen kammeterapi (placeringskrav afhænger af flere faktorer og potentiel installation af anlægget)
- At finde det rigtige personale til at betjene kryo-maskinen og organisere jævn drift
- Find ud af de rigtige kosterapi-behandlingsomkostninger baseret på området, klientel, forventninger og konkurrence.
- Arbejd med din marketingmetode for at skabe opmærksomhed (Udnyt alle tidligere forretninger eller aktivitetsområder, promover kryo sammen med dine andre tjenester / virksomheder)
- Udnyt de mest hyppigt observerede fordele ved kryoterapi
- Finjuster din virksomhed – Maksimer effektivitet og driftssikkerhed
- Udvid din Cryo-forretning med yderligere udstyr og tjenester.
- Overvej at starte din egen Cryoterapi-franchise