Om vores tekniske support

Et af vores centrale principper er at tilbyde vores kunder den bedst mulige service og forstå deres behov. Derfor er vi meget opmærksomme på service og assistance, hvis der opstår problemer. Vi arbejder tæt sammen med vores partnere og leverandører for at sikre, at kryoterapiudstyret, som vi leverer, er i overensstemmelse med alle regler, og at det holdes i funktionsdygtigt. Vi tilbyder vejledning og assistance til vores kunder fra første kontakt til daglig drift.

CryosaunaLux Teknisk support


Vores service inkluderer:

  • Standardgaranti på 24 måneder på alle WBC-produkter, startende fra installationsdatoen.
  • Svar inden for 24 timer, vurdering af emnet kræver deltagelse af operatør eller person, der er ansvarlig for vedligeholdelse.
  • Afhængig af omfanget af problemet, passende handling og et besøg på stedet for at løse problemet.
  • Lager med reservedele vedligeholdes til hurtig udskiftning
  • Wi-fi aktiveret diagnostik, opdateringer og reparation.
  • Mindre problemløsning og support tilgængelig via telefon, e-mails eller Skype.

Yderligere servicemuligheder tilgængelige mod gebyr:

  • Annual inspection of equipment.
  • Extended Warranty.
  • Risk Assessments carried out by professionals

Hvis du oplever tekniske problemer med dit udstyr, skal du klikke her for at sende os en detaljeret rapport, sende os en e-mail direkte til info@cryosaunalux.dk eller ringe til vores serviceteknikere +45 31 32 64 94